bla bla

Nu var det längesen jag bloggade igen. Julen firades hos farmor och farfar och det var första gången som i firade tillsammans med våra kusiner på pappas sida så det var najs. Är nöjd över mina julklappar också, det roligaste var att jag och Sandra gav varandra en likadan julklapp utan att veta om det hahaha. I alla fall nästa likadan.

De senaste fyra dagarna har jag jobbat. Det har faktiskt varit rätt lugnt om man bortser från nån timme igår när det var kaos för vi var underbemannade men det gick bra. Nu är jag ledig två dagar och sen jobbar jag på fredag igen.

Jag är förkyld och har varit det i över en vecka nu, det är träning ikväll men jag vet inte än om jag ska träna eller inte. Jag kanske åker dit och tittar lite (kommer väl leda till att jag tränar lite ändå haha).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0