en miljon på banken men ingenting att leva för

Idag fick jag mitt skolfoto (äntligen!) och jag såg faktiskt inte helt dum ut om jag får säga det själv. Dock var det ju lite fail att halva klassen drog innan fotot och att vi som var med på fotot inte riktigt hade kommit överens om ett gemensamt tema. Men that's life och jag tyckte ändå att kortet blev rätt bra.

För övrigt så har jag historieprov imorgon och jag har pluggat ungefär ingenting. Trots detta så känns det rätt bra (jag har pluggat lite grann ändå) och jag börjar få koll på alla dessa kungar och hur de är släkt med varandra.

Imorgon är det fredag och efter provet så har jag praktiskt taget inget plugg innan jullovet börjar. Så galet najs, sen är det bara att ladda upp för sista terminen på gymnasiet kommer bli najs. Våren brukar alltid vara rolig med massor av lov och lovdagar + at jag ska till USA på sportlovet, gaaalet.

Kommentarer
Postat av: Maja

Bra att du börjat blogga igen :D

2010-12-11 @ 18:17:27
URL: http://pinkpiggy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0