mums bums

För de som inte vet så var jag med i en fototävling för ett tag sen och nej jag vann inte. Men alla som var med fick sin/sina bilder framkallde och förstorade (man betalade såklart) så idag var jag på Fotografiska och hämtade mina bilder. Helt galet vad fina de var (ja, jag måste skryta lite haha). De var mycket större än vad jag trodde men det berodde mest på att jag är dålig på att avgöra hur stort något är, jag hade förväntat mig att mina 30x40 cm bilder skulle vara mindre än 30x40 cm. Och nu känner jag att det här inte makear någon sense at all men det gör inget. Bilderna ska upp nån gång och jag är nöjd över de!

Har förövrigt blivit klar med två julklappar idag, score! Bara typ mer än hälften kvar hahaha, det är bra att jag är ute i tid. Nej men det är ju ändå tanken som räknas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0