random

Idag har jag verkligen gjort ingenting. Har inte ens orkat klä på mig så jag sitter fortfarande med pyjamasen på. Jag skulle haft en lektion idag som började halv 4 men min lärare var borta så den var inställd. Galet najs för mig för jag orkade verkligen inte dra på mig vanliga kläder och åka till skolan idag. Imorgon är det också chilldag för jag börjar klockan ett och sen är det helg.

Och på måndag är det studedag, då ska jag ner till Linköping och kolla på universitetet där, ska bli kul. Sen på fredag nästa vecka åker jag till USA, helt sjukt. Känns som att det fortfarande är jättelångt kvar tills jag ska åka men det är bara en vecka. Men det kommer bli grymt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0