snökaos



Så här der det ut ute idag + att det snöar. Och på grund av detta väder är typ varenda buss i hela Stockholm inställd vilket betyder att jag inte tar mig till skolan idag. Synd att jag missar historian verkligen (ingen ironi där inte). Jag får väl göra något annat under denna dag och se om vädret blir bättre så att jag kan ta mig till matten i eftermiddag.

Jag har gått och blivit förkyld och så har jag galet ont i min nacke. Jag tror att det där med att träna inte riktigt är min grej, jag gör bara illa mig hela tiden. Hur som helst tänker jag fortsätta träna och i onsdags satte jag nästa frivolt halv + att jag äntligen fått till mina sträckvolter, gryyyyymt. Om jag ska träna imorrn så blir det fokus på flickis, näääjs.

Nu ska jag njuta av att vara ledig denna fredag :)

Kommentarer
Postat av: Maja

Du kunde ju tagit bilen, fast det hade väll tagit minns 1 timme att skotta fram den, haha :P Då var det nog bättre att vara hemma och njuta ;)

2011-02-14 @ 17:43:15
URL: http://pinkpiggy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0