nämen oj, en uppdatering



Oj, en bild haha. På bilden är det Carols supergulliga och galet busiga katt Barney, jag saknar USA. Jag är hur som helst back on track efter en veckas trötthet haha. Men det är ingen vila för det. Ett prov imorgon och ett prov på fredag men tydligen så är det värst fram till påsk så jag antar att jag får stå ut i ca 4 veckor till. Men på fredag blire järvsö med kusinerna och på fredag nästa vecka drar jag till Dublin med skolan, kommer bli naajs. Och om ca 4 veckor har vi vår studentskiva, galet! Inte lång tid kvar nu.

Kommentarer
Postat av: Pinky

Sv; Det är ju klart, (om jag inte glömer:P) Ses imorgon:D

2011-03-17 @ 08:31:34
URL: http://pinkpiggy.blogg.se/
Postat av: Pinky

Sv; Haha såg inte den andra komentaren så här är om medellgrejset,haha. Ja det skulle jag gärna vilja göra :D

2011-03-17 @ 08:33:09
URL: http://pinkpiggy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0